Tervetuloa! Ottaaksesi kaikki ominaisuudet käyttöön ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.

Huomautus

Icon
Error

kiinnostunut
#1 Lähetetty : pe, maalis 6 2009 22:29:48(UTC)
Vieras


Taso: Vieras

Ryhmät: Guests
Liittynyt: 14.5.2013(UTC)
Viestejä: 6

Onko kellään kokekusta tästä teeri pillistä? ite osaan suhauttaa suulla, mutta tässä sanotaan, että tällä pillillä voi kukertaa. http://www.houkutuspilli...g1=71bae9&g2=0f685a.
Sponsori
hemmo
#2 Lähetetty : ma, maalis 9 2009 17:21:50(UTC)
hemmo


Taso: Tehokäyttäjä

Ryhmät: Registered
Liittynyt: 16.1.2009(UTC)
Viestejä: 573

Omistan kyseisen pillin ja se kuulostaa todella aidolta. Olimme kaverini kanssa teerimetsällä viimesyksynä ja kaveri lähti kiertämään erästä saareketta no päätin kokeilla pilliä ja kohta tulee puhelu..."Täällä on teeri kuulin sen kukerruksen" No kerroin kaverille asian laidan ja eihän siinä sitten mitään. Toimii parhaiten syksyllä suhautusten kanssa. Eräässä M&K lehdessä haukuttiin pilli ihan lyttyyn, mutta omat kokemukset puhuvat puolesta.
kiinnostunut
#3 Lähetetty : ti, maalis 10 2009 18:43:55(UTC)
Vieras


Taso: Vieras

Ryhmät: Guests
Liittynyt: 14.5.2013(UTC)
Viestejä: 6

kiitoksia kovasti vastauksesta! pitääpä ostaa kyseinen pilli.
hemmo
#4 Lähetetty : ti, maalis 10 2009 19:11:42(UTC)
hemmo


Taso: Tehokäyttäjä

Ryhmät: Registered
Liittynyt: 16.1.2009(UTC)
Viestejä: 573




Pari neuvoa selvitä miten saat postikulut miniimiin. Aivan järkyttävästi pyytävät, mutta soita sinne. Tässä olisi kuva(piirros) äänen saamisesta. Jos jostakin(esim. netistä) löydät teeren ääntä niin kuuntele tarkkaan sillä rytmitys on tärkeä. Se ääninäyte mikä siellä on on aivan p***a. Idea toimii niin että pidät pilliä toisessa kädessä esim. vasemmassa ja heilutat äänireijän päällä kolmea sormea(ks. kuvan vasen yläreuna) oikealla kädellä. Tällä tavalla saadaan se "pulina" ääneen. Oikea ääni on opeteltava kuuntelemalla itse. Jos saan sähköpostisi voin yrittää parin päivän sisällä laittaa ääninäytteen
kiinnostunut
#5 Lähetetty : la, maalis 14 2009 11:01:28(UTC)
Vieras


Taso: Vieras

Ryhmät: Guests
Liittynyt: 14.5.2013(UTC)
Viestejä: 6

Kiitoksia neuvoista ja mielellään kuulisin ääni-näytteen, mutta viittiikö pistää foorumille sähköposti-osotetta??
hemmo
#6 Lähetetty : la, maalis 14 2009 16:47:07(UTC)
hemmo


Taso: Tehokäyttäjä

Ryhmät: Registered
Liittynyt: 16.1.2009(UTC)
Viestejä: 573

Ihan totta... Tein tuollaisen roskaposti osoitteen tätä varten. Laita viestiä. Testi-posti1@luukku.com

Olisiko mahdollista tehdä tänne rekisteröityneille yksityisviesti mahdollisuutta?
kiinnostunut
#7 Lähetetty : su, maalis 15 2009 13:37:29(UTC)
Vieras


Taso: Vieras

Ryhmät: Guests
Liittynyt: 14.5.2013(UTC)
Viestejä: 6

tuliko sulle jotain viestiä tuon testin kautta?
hemmo
#8 Lähetetty : su, maalis 15 2009 14:24:45(UTC)
hemmo


Taso: Tehokäyttäjä

Ryhmät: Registered
Liittynyt: 16.1.2009(UTC)
Viestejä: 573

Ei ole tullut. En tiedä miten laitoit, mutta jos sinulla on sähköposti niin laita sieltä. En ole koskaan saanut itsellä toimimaan noita linkkejä, joten varmin tapa on laittaa oman sähköpostin kautta.
hemmo
#9 Lähetetty : to, maalis 26 2009 22:17:56(UTC)
hemmo


Taso: Tehokäyttäjä

Ryhmät: Registered
Liittynyt: 16.1.2009(UTC)
Viestejä: 573

Oletko vielä kiinnostunut tuosta äänestä?
 
Käyttäjät lukemassa tätä aihetta
Vieras
Siirry alueelle  
Et voi aloittaa uutta aihetta tällä alueella.
Et voi voi vastata viesteihin tällä alueella.
Et voi poistaa omia viestejäsi tällä alueella.
Et voi muokata omia viestejäsi tällä alueella.
Et voi aloittaa äänestystä tällä alueella.
Et voi äänestää äänestyksissä tällä alueella.